Bricks, bytes & behaviour: op alle fronten succesvol!

We zijn trots. De afgelopen tijd hebben we mooie stappen gemaakt op alle fronten van het nieuwe werken. Zoals elke organisatie werden we geconfronteerd met veranderingen in bricks (het kantoor als sociaal bindmiddel), bytes (de mogelijkheden die de technologie ons biedt) en behaviour (de veranderende behoeften, houding en gedrag van zowel medewerkers als management). Er zijn nog niet zoveel non profit organisaties die op al deze drie gebieden ervaring hebben opgedaan. Waterschap Brabantse Delta wel. Alles valt de afgelopen maanden op zijn plek. We hebben met name enorme vooruitgang geboekt in het gebruiksgemak van de systemen. We kunnen nu nog veel sneller en eenvoudiger werken.

Ook in de buitenwereld is ons uitdagende traject niet onopgemerkt gebleven. Waterschap Brabantse Delta kreeg eind 2012 de Mailprofs kwaliteitsaward. Voor een "toepasbaar, efficiƫnt, innovatief, betrouwbaar en aantoonbaar verbeteringstraject", aldus het juryrapport. De prijs ging vorig jaar naar Autoriteit Financiƫle Markten, dus we kunnen ons meten met de besten.